men jag vore ingenting om du inte fanns

Förlåt för att jag varit så inaktiv, men hela helgen har spenderats med Lisa. Vi har inte gjort särskilt mycket men trevligt har det varit. Jag funderar på att lägga mig i tid ikväll, skolan börjar på tisdag. Dags att komma in i sina gamla vanor.
Snart, snart, snaaart är det vår jag längtar, längtar i massor! Vinter i all ära, men hur underbart är det inte med vååååår. Ahja en sak i taget, nu ska vi överleva istiden ((:


vår i Paris 2009, och jaa det är mina bilder därför kvalitén är som den är ;)

Bon nuit!

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Längtar också efter våren, gillar inte alls vintern - men våren är UNDERBAR! =) Och jag tycker att dina foton från Paris är jättelyckade, hur fina som helst!!

2011-01-11 @ 06:26:14
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Malin

Du måste finnas, du måste. Hur kan du då överge mig. Jag voooore ingestans, vore ingenting om du inte fanns!

Den? Älskar den låten! Så bra!

2011-01-11 @ 20:23:10
Postat av: Malin

Du måste finnas, du måste. Hur kan du då överge mig. Jag voooore ingestans, vore ingenting om du inte fanns!

Den? Älskar den låten! Så bra!

2011-01-11 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0