When you see me drift astray outta touch and outta place

will you tell me to my face? Then I guess you can hang with me
´
känner mig allmänt nere och uttråkad mer än så tänker jag inte gå in på det, finns ju någon sorts privatgräns. Eller ja det borde finnas det iaf.
Idag har jag inte gjort något vettigt alls, jag gick upp vid halv 2 lagade mannagrynsgröt. Åt upp min gröt, satte mig framför Vänner säsong 8 som jag fick i julklapp, somnade sedan i soffan och när mamma väckte mig var det dags för att laga kvällsmat. Att skala potatis är väl det vettigaste jag gjort idag. Jag hade även en liten brottningsmatch mot mamsen, nu vet jag vart min lillebror har fått sin envishet ifrån. Dom ger sig aldrig! Fastän att jag alltid vinner. When will they learn? -.-
Jag skulle egentligen åkt skrillor med några kompisar inne i byn men det var ingen som ville köra mig, dom hade tydligen kört för mig tillräckligt denna veckan.
nu ska jag minsann käka en semla mamma nämnde nått om att det stod sådana i kylen, måste bara pilla bort äckliga mandelmassan först.
well, see ya

Kommentarer
Postat av: Ingela, Trebarnslandet

Men Hanna! Mandelmassan är ju det godaste ju! :D

Kraaaam på dig!

2011-01-18 @ 12:35:52
URL: http://trebarnslandet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0