you lift me up on wings like eagles

sitter här hemma i mina pyjamasbyxor osminkad och fräsch med min bästa vän toarullen , han är rätt bra att ha när man är förkyld.



Men jag är inte bara hemma och latar mig, icke sa nicke! Pluggat franska har jag faktiskt gjort ... lite grann iaf hihih. Tog tid att somna igår, en massa tankar som vimlade runder. Ingen ordning alls på torpet eller skallen. Tills sist tvingade jag mig själv att sluta tänka. Föreställ dig ett rum fullt av grejer men du föser ut allt längs kanterna så det bara försvinner. Till sist blir rummet heeelt tomt. Bara du själv som står i mitten av rummet. Exakt så fast rummet är skallen fick jag göra till sist och då somnade jag bums. Fast jag sov lite sisådär drömde en himla massa konstigt, flera drömmar helt osammanhängande. Och långa var dom med. Drömmar är konstiga. Det är ju min egen fantasi men jag skulle aldrig kunna hitta på något sådant i vaket tillstånd. Jätteskumt tycker jag, ibland lite läskigt faktiskt. Men nej jag såg att vi hade paj i kylen, ska nog gå och värma den. Prima middag (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0