goodmorning beautiful


eller ja Goodday awful hade väl varit mer passande egentligen haha. Alla töserna har lämnat området, all disk har blivit diskat och återfått sina platser i skåpen och jag är lagom pigg. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Ligger i soffan framför tvn, tror att jag kollar på fab 5 inte riktigt säker. Kvällen igår blev lyckad så jag kan slappna av. Har absolut nada planer för den här söndagen. Jag tror att jag behöver relaxa litegrann, somliga säger att det kan vara bra att göra det ibland. Resten av familjen är i Åhus och hejar på lillebrush som spelar handboll så jag har total lugn och ro här hemma. Ganska skönt. Hoppas ni har en riktigt fin söndag!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0