so i've got all theese things inside of me but I got no time for dealing with things, no time for me


Klev ur sängen 15.26 idag och det är inte alls riktigt okej. Ganska förståeligt kanske eftersom att jag under hela helgen sovit ungefär så mycket som man borde sova på en natt. Men ändå, jag har aldrig sovit så länge tidigare, galet. Måste ju erkänna att jag var grymt hungrig när jag gick upp men hade ingen ork eller lust till att göra något. Värmde en billys pan pizza och satte mig framför smallville. Laddade sen upp de sista bilderna från GF på facebook och det är typ vad jag har gjort idag. Känt mig som en zombie. That's kind of it.
pussss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Du är så snygg Hanna! Hörde att Jessica snackat med dig! Synd! Men hoppas på nästa vecka eller något, helt ledig då!! Gillar dig och saknar dig!! <3

2011-07-11 @ 23:38:25
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0