sometimes you realize that you've forgotten what you once had and then it hits you, hits you hard


Vart och hälsade på hos Malin, evigheter sedan sist. Kändes lite underligt att åka dit men det var sjukt gött att få träffa henne igen. Vi gjorde typ inget vettigt alls käkade och pratade och pratade och pratade. Så härligt! Tittade såklart lite på Centralskolan och Robins Zlatan. Finns det något roligare? Knappast!
"man ska aldrig be om ursäkt!"
"men om man spiller kaffe på någons vita lakan, eller trampar ihjäl någons sniglar påväg hem, då kan säga förlåt...........förlåt malin...."

Det är gött hur pass bra kompisar vi blivit på knappt ett år, lite galet faktiskt med tanke på vilka fördomar vi hade om varandra innan haha så töntigt egentligen. Men jag hade en riktigt riktigt trevlig eftermiddag/kväll, din tur att komma hit nästa gång! för jag vet att du läser mohaha!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Mallan

DÖDADE DU MINA SNIGLAR?? Alltså det gör inget om du dödar en eller två.. men om du beter dig som ett monster och skriker "dem ska dö" och letar upp varända en!! då du!



jag ska komma till dig! riktigt trevligt!!

nästa gång får jessica också vara med! :D

2011-07-15 @ 23:11:42
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0