take pictures while your young and believe that your smile can stop the world for at least one second


I måndags efter jobbet åkte jag upp till Helsingborg för att umgås med två blåögda blondiner, väldigt trevliga sådana! Stannade där ett helt dygn och hade bara sådär riktigt roligt. Måndagskväll följde jag med och spelade fotboll med deras ungdomsgäng, i regnet! Sommarregn är ganska gött faktiskt. På tisdagen hade solen en bra dag och sken hela dagen så att intruducera Råå vallar för mig var ett måste. Om jag fattat det rätt är det ett av deras favoritställen, vilket är förståeligt. Jag älskar havet! Bilderna är självklart därifrån. Eftersom jag är lite efter har Malin och Jessica redan skrivit allt på sina bloggar, känner mig som en copycat haha! Men jag måste poängtera att jag verkligen trivs i deras sällskap, så sjukt goa tjejer! och tänka sig, för ett år sedan hade jag knappt sagt hej till dom. Nu umgås vi som om vi alltid har gjort det, sweet!
pussss
p.s. inlägget "Confessions by Gabbe" är självklart skrivet av the two blondes.....d.s.

Kommentarer
Postat av: jessica

hihi, ääälskar den sista bilden, den är awesome, alla ser sjukt glada ut :D Tack för att du kom och var med oss! det var riktigt kul :)

2011-07-20 @ 23:21:13
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0