now every little second is time and every word seems to rhyme, I follow every word like streetlights


Drog in till Lund med gänget för att gå på Nova. Jag skulle inte handla något bara vara sällskap men det gick ju sådär....köpte en klänning, en kjol och tröja. Det var på rean dock så jag höll lite i pengarna iaf. När vi skulle ta oss från Nova tillbaka in till Lund öste det ner och åskan hängde precis över oss. Coolt! Dock blev vi blöta, mest jag. Mina skor var blöta resten av kvällen sen, ni skulle sett mina fötter när jag tog av skorna sent på natten, SJUKA RUSSIN FÖTTER! Haha! Äckligaste jag sett på länge. Resten av händelseförloppet orkar jag inte förklara så noggrant, vi skrek, bråkade, skrattade, gnällde och till sist åt vi pizza och gick på bio. Ösregn och ingen mat gör oss ungdomar lite griniga uppenbarligen. Dock är vi så pass bra vänner nu i gänget att vi kan bråka och skrika på varandra utan att det förstör vår relation, sweet! Jag orkade inte ta upp kameran och fota men David hade letat upp den när vi satt på tåget så en liten bild får ni iaf, tacka David ;)
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0