would you please clear up your mind cause it's all like a circus and i guess i'm just being naive


Tog tåget med lillbrorsan till United i Malmö där Gabbe och Anevik väntade på oss. Vi gick på deras söndagsmöte, det var nice. Gabbes syrra som är en gammal vän predikade, riktigt roligt att höra faktiskt och duktig var hon! Gud är God var dagens tema och det är han sannerligen jag hoppas du är medveten om det. Efter gudstjänsten åkte vi till en thairesturang, Green Mango, och käkade. Riktigt god mat måste jag säga! Lite starkt, hade en lite eldsvåda i halsen men ack så gott! Hade varken kameran eller mobilen med mig, kändes lite naket haha. Men jag hade en riktigt trevlig kväll, fina killar det dära! Nu borde jag sova, får alldeles för lite av sömn nu för tiden. Illa, sommaren som skulle va till för att vila upp sig, Jag är alltid tröttare efter loven än vad jag är innan, som det kan gå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt fin bild!!

2011-07-04 @ 12:35:09
URL: http://hagerklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0