don't think you are, know you are


blev ingen grillning med klassen för min del, hann inte med det. Känns lite sorgset.
Men har precis kommit hem från Hässleholm. Tittade på Matrix och åt glass i Niclas soffa. Promenerade en massa i regnet. Träffade Linus mitt i nattregnet. Så min kväll har varit muchos trevlig i alla fall. Men eftersom gårdagens natt bara innefattade 3 timmars sömn känner jag att min kropp nu skriker efter sömn. Jag har dock fortfarande ett leende på läpparna eftersom jag nu har sommarlov, lycka! Och btw ifall ni vill fullända min sommar genom att ära mig med ert sällskap lite då och då är det bara att höra av sig, jag vill träffa er alla!
nej gå och lägg dig Hanna!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Mallan

JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!! :)

2011-06-10 @ 11:51:01
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0