hey there little miss sunshine


Hej jag heter Hanna och jag är sjukt sliten.
Har haft en lektion halv 13. Engelska, alla mina söta klasskompanjoner hade skrivit tacktal till klassen. AAHHWW! Alla var så gulliga och Oskar, Elin och Rebecka avslutade ju såklart sitt tal med att sjunga en liten låt:
"Don't blame it on the sunshine
Don't blame it on the moonlight
Don't blame it on the good times
Blame it on Hanna!"
Oväntat, haha! Eller inte, allt som händer i klassen är alltid mitt fel "The christian one" haha, goa dom är mot mig!
När alla hade hållt sina tal stack jag och Anton ner till Mattiasvallen för att kolla på fotbollsmatchen mellan HTS och Linné. Linné vann, suck.....
satt sedan fast på tåget i 40minuter, underbart! och nu sitter jag här hemma med min trötthet och min hosta, väntar på att mammas köttfärssås ska bli klar. Sedan blir det iväg till Hlm igen, det vankas utspark ikväll och jag har lovat Ebbish att hänga på. Det kan nog bli bra.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0