sjung om studentens lyckliga dar


Min fina barndomsvän Lovisa som klarat sig igenom nv på Bollerup, well done girl!

Kusinvitamin Alex, skön kille som gick media. Jag tror dock hans framtid ligger inom musiken, sjukt grym på gitarren!

Underbara Elin som läst tre år samhälle media, you go girl!

Asså studenter är så roligt, jag älskar att gotta mig i andras lycka! För lyckliga är dom, ständigt ett leende på läpparna! Tre härliga människor som jag önskar det allra bästa i livet! Jag har känt alla tre sen jag var liten och nu helt plötsligt tar dom studenten, vuxna människor! Det är galet, jag tror vi börjar växa upp minsann. Själv har jag två år kvar men jag kan inte låta bli att drömma om den där dagen. Studentdagen. SWEET!
Efter studenterna avslutades kvällen i Gabbes källare framför filmen Syskonen Bordelaires olycksaliga liv, fin film och ett fint slut på en alldeles förträfflig dag! Godnatt!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0