take me down to the paradise city where the grass is green






this is my paradise!
Minns att jag lovat visa bilder på stället där jag bor, den här vildvuxna trädgården gömmer sig bakom huset jag bor i. Och jag älskar den! Egentligen inget märkväridgt en massa äppleträd och gräs, lite blommor här och där. Jag försökte räkna våra äppleträd en gång, det var hopplöst jag tappade bort mig nånstans vid 20 för då kom jag inte ihåg vilket träd jag hade räknat. Det är mest mamma och pappa som sköter den, kan säga att den var ännu mer vildvuxen när vi flyttade hit för 7-8 år sen. Well nu har ni fått liten sneakpeak på hur det ser ut, mitt alldeles egna paradis ;)
pussss

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh vad fin trädgård du har! Paradiiise! ;D

2011-06-17 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0