this one's for you, littlebrother



Lillebror fyller 14 bast, helt galet. Var det inte igår jag bytade din blöja på hallmattan? Tydligen inte. Men jag är fortfarande starkast och det stör honom. HAHA!
Grädde i mungipan och munnen full av pannkakor, det är min bror det.

För övrigt är det fredag idag, TUMMEN UPP! Håla på IR:n nu är det estetisk verksamhet I liiike dock har vi prov på musikteori och jag har faktiskt inte pluggat alls, inkantinkan, nada, rien, nothing! Tog inte ens hem papprena, det var en rätt skön känlsa faktiskt. "jag har prov imorgon och jag tänker inte plugga alls för jag tror jag kan det, maha!" fett nice (y)
Ikväll blir det släktkalas för lillebror, och mitt rum ser fortfarande ut som worldwar 3. Hoppsan!
Rebeckis fyller ju också år, 17 hela år. Grattis! :D
pusshaj


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh, vad härlig bild! Ni ser supersomriga ut! :))

2011-03-05 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0