today's gonna be a good day

God dagens!
Solen skiner, fåglarna kvittrar och Hanna är glad. Finemang!
Hade en riktigt fin fredagskväll igår, först i kyrkan och sen drog vi hem till Gabbe. Hängde i hans källare och snacka strunt. Haha, ingen får mig att skratta så som dom. Great friends (y)
Ska gå och göra mig fin snart, ska på Annies musikalföreställning kl 16 och sen fira J.K. ikväll med Girlsen.
Längesen vi hade en kväll med tjejgänget så jag ser framemot det, big time!
Och det är ju earth hour ikväll, glöm inte släcka lampan!


pusss
Hanna

Kommentarer
Postat av: Linda hill .

Det är super bra med mig! :D Tack! Var det en trevlig kväll med tjejerna?

2011-03-27 @ 01:11:57
URL: http://lindahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0