WHO Gave me access to facebook? who?!

WHO?! I'm gonna hit you HARD!


charmiga intare, fätt mä snögga är vi (y)

Kaj skulle lära oss att ta ut satsdelar på svenskan idag, hans exempelmening löd:
Herr Rutger Snorre åkte till Paris för att hämnas på Oskar som legat med hans häst i kyrkan Notre Dame.
Kaj är en rolig prick till skillnad från grammatiken som faktiskt inte är alls rolig, förlåt Kaj.

och sen tycker jag att du ska lyssna på låten under, det är typ en order för den är fätt mä bra (y)
Wing – Single Ladies (Put A Ring On It)

Jag pratade nyss med min mammas faster på skype, hon har tjatat ett tag på mig att jag borde skaffa det. Som hon har pratat gott om Skype, ahja nu har jag iaf skaffat det. Vad skulle man gjort utan den äldre generationen?

peace out fellows!
pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: andorssss

hahahahhahhaha.. låten.!!!!!

kommer inte kunna sova nu. hahahhahahhahaha

kan inte skriva knappt. skype.. vad heter du?

2011-03-04 @ 01:45:57
Postat av: andorssss

hahhahahahahhahahahahahahha... låten!!!!!!!!!

kommer inte kunna sova nu hahahahahahhaha

skype.. vad heter du? :) kram

2011-03-04 @ 01:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0