all the things she carries on her back


jag är så galet trött alltid numera. antar att det beror på att det är slutet av läsåret. ett år på gymnasiet har gått. jag är ett år äldre. vet inte om jag är så mycket klokare men jag är definitivt rikare på erfarenheter. båda bra och dåliga. jag hoppas av hela min själ att jag lärt mig av de sämre erfarenheterna. de som faktiskt varit positiva gör livet ännu mer värt att leva. hursomhelst, det jag inte dör av stärker mig. och jag vet att det finns människor som faktiskt uppskattar mig även om jag i mina egna ögon ofta framstår som ganska värdelös. hoppas jag inte bröt nån jante-regel nu genom att bekräfta att jag faktist är omtyckt, inte av alla men av några. det räcker för mig, just nu iaf. förresten så hatar jag jante-lagen. oj vad allt blev personligt. jag gillar inte att ge ut så mycket av mig själv egentligen men ni har förmodligen ingen aning om vad allt det här handlar om. knappt jag själv heller så det är nog lugna puckar. kan ju alltid radera det imorgon om jag ångrar mig. samtidigt är det skönt att bara få skriva av sig. addicted to words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0