break my heart for what breaks yours

Sitter i kyrkan alldeles ensam. Anevik och Gabbe lämnade mig här för en stund sedan, dumma pojkar...
Har haft lovsångsövning. Vewe var också med en stund tidigare. Vi var duktiga och spelade igenom en hel del låtar, även om Gabbe envisas med att höja alla låtar. Han påstår att om jag bara tar i så kan jag klara de höga tonerna. Bullshit, bara för att han kan. suck. Men jag oktaverar ner ett snäpp istället, mohahaha! Fast vi är ett rätt bra team ändå, vi är som en familj haha. Vi tjafsar, bråkar och är ganska så ärliga med varandra men vi känner varandra så pass bra så vi vet var vi har varandra. Därför jag älskar att umgås med dom!


Anevik, jag och Gabrielo i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0