don't forget the one's you have closest


mamma vid skärlid för nått år sen

som sagt Hanna har tagit ledigt idag!
Är hemma och chillar, rätt skönt faktiskt. Lagade mat till familjen, coscos, stekt kycklingfilé med wookade grönsaker, vitlöksdressing och räkor. Det smakade faktiskt mumma! Måste säga att det var sjuuukt längesen hela familjen samlades runt middagsbordet en fredagskväll, jag uppskattade det. Ibland får man ju faktiskt umgås med sina blodsband. Bakade även en kladdkaka med MUCHOS kakao i och hackad mörkchoklad, det ska jag snart njuta av hade jag tänkt. Sitter och klagar över hur kasst internet är med Anton över facebookchatten som aldrig fungerar, haha!
Men nu ska jag kolla på film med mamsen, det ni!
Hoppas ni får en grymt bra helg!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0