here comes the sun little darling


mähähäh, I feel pretty oh so pretty! 
Denna eftermiddagen spenderas på samma plats som gårdagens eftermiddag, I like it!
Skillnaden är att jag lämnade matteboken kvar i skolan och ligger här utan ångest över np. För det är gjort! Om det gick bra? INGEN ANING! Kändes ändå okej och jag är nästan hundra på att jag blir godkänd men det är ju klart jag hoppas ju på att min hjärna var så pass vass att jag räknat till mig ett vg men vi får väl se. Jag är bara så lättad över att ha det gjort, så skönt! Bara en termin matte till sen är jag klar med matten för all framtid, finito. YÄY!
peace out fellows!
pusssss

Kommentarer
Postat av: jessica

Såå somrig bild på dig! :D riktigt fin! (:

2011-05-31 @ 21:53:05
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0