i can always dream



Kikade in på H&M's hemsida som jag gör med jämna mellanrum, hittade denna juvelen för endast 499 riksdaler. VARFÖR ska jag inte på studentbal iår? Jag vet den är enkel men det är så jag vill ha det. En balklänning kostar ju en förmögenhet också, den här hade varit helt perfekt! But life is life!  Skulle ju kunna införskaffa den för ett annat tillfälle men inte särskilt ofta jag strosar runt i fancy-långklänningar så nej, jag får nöja mig med att drömma. Och nu borde jag verkligen kila i säng, annars blir jag aldrig frisk.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

jaha fan vad synd :( jag hatade min lugg i början men nu storm trivs jag i den. bara jobbigt när den delar sig när det blåser och sånt haha. as fin klänning men jag är för kort och knubbig för såna :(

2011-05-06 @ 07:37:40
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

ja precis, men den växer snabbt så nu börjar den bli lite för lång. vet inte om jag ska klippa till den eller låta den växa ut. ja det måste man nog vara, hur lång är du? :)

2011-05-06 @ 13:08:57
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0