i wish you could read it cause it was all yours

svenska uppsats idag. 3h. var klar efter 2h. när jag väl kommer igång så bara flyterdet på. känner mig ganska nöjd ändå. kunde därför sluta tidigare. skulle repa med grabbsen klockan 4 så jag somnade i soffan och vaknade av att någon viftade med chopspåse i ansiktet på mig. alltid lika snälla mot mig. jag vet att jag itne använt stora bokstäver, jag orkar liksom inte trycka på shift. nu sitter jag här ensam i kyrkan och väntar på att kunna få åka med pappi hem. sen blir det kanske gå en runda med cattyz efter att jag fått lite mat i mig. sjukt ointressant inlägg. i know. haha.
nu ska jag knata iväg till östergatan där pappa sitter på byggmöte och fråga om han är klar snart. jag är hungrig.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0