I'm to sexy for my shirt



jaa slutade väldans tidigt för att gå på INT, redan kvart i elva. Åt ändå i skolan schnitzel, klyftpotatis och bearniésås, varför ödsla tid på att laga mat hemma liksom. När jag väl kom hem var klockan 13 och jag somnade, vaknade sedan halv fyra. HOPPSAN! Gissa vem som kommer ha svårt för att sova ikväll?
Men idag har jag varit duktigt ändå och städat heeela rummet, inte för att det är särskilt stort men grymt stökigt och dammigt. Nu kan jag andas fritt och sitta i min sköna soffa utan att trängas bland högar av kläder, toppen! Två av lillkusinerna kommer nämligen hit i helgen för deras kära föräldrar ska iväg, lilla Sofie på 4 år hade sagt att hon ville sova på min soffa. Kände att jag får vara en duktig storkusin och ett bra föredöme och städa rummet så hon kan få sova på soffan min som hon önskat.
Av någon anledning är jag väldigt glad just nu, haha :D
Chattade med min söta lilla farmor precis, yesbox min farmor har msn! Hon har varit på sjukhuset och varit litta sjuk, inget roligt alls så jag var tvungen att kolla läget. Nu hade hon iaf fått komma hem (y)
Oj vad mycket jag har skrivit nu, ni får ursäkta mig!
pusss

Kommentarer
Postat av: anonym

klipp dig...

2011-05-19 @ 23:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0