sometimes you just gotta do and stop thinking



Jag och Ebba fick ett ryck en fredagseftermiddag.
Hanna "Jag har alltid velat pierca örat!"
Ebba "Vi gör det!"
Så vi sprang iväg till en frisörsalong och KLATSH! så var det gjort. Nu har vi varsin guldstjärna i ena örat. Efteråt var vi helt hypade, man får en kick av att vara spontan. And I like it! Måste dock erkänna att jag var rädd för att mamma skulle flippa ur när jag kom hem. Hon gillar inte piercingar och tatueringar. På andra, men inte på sina barn. Jag hade tur, mamma flippade inte ut. Hon bara skratta lite och erkände senare att hon tyckte det var rätt fint. Min mamma är fin hon!
Jag ångrar det inte alls faktiskt, har velat göra det länge och ibland är det så skönt att bara göra det. Rakt upp och ner. Visst det är ingen jättegrej men ändå. Jag gillar spontanitet!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0