urk

Vaknade av att jag mådde sjukt illa. Kändes som om kroppen ville spy upp allt och tömma min stackars mage. Mamma trodde att det kanske berodde på att jag ätit för lite dagen innan så jag masade mig ner till köksbordet och tvingade i mig flingor och ett glas juice. Det blev bara värre. Jag orkade knappt stå på benen. Jag lyckades ta mig upp till sängen och försökte somna om. Sov sådär halvdant, svårt att somna med ett tryckande illamående. Jag gav upp och bestämde mig för att borsta tänderna. När jag väl kom till toaletten fick jag lägga mig på golvet för att inte svimma och sen kom det. Hela frukosten som jag så fint tvingat i mig kom upp igen. Jag har allvarligt talat inte spytt sen var liten, brukar klara mig från det men inte idag.
Nu har jag tvingat i mig en banan och ett glas mjölk till lunch. Mår fortfarande lika illa och har huvudvärl på köpet. I do not like this.

Kommentarer
Postat av: jessica

Krya på dig hanna! <3 vet hur hemskt det är att spy.. :(

2011-05-10 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0