.

Jag är sjukt trött och vädret gör inte saken det minsta bättre. Igår var det ju så underbart! Efter kvinnofrukosten var jag ute hela dagen och sparka boll med småkusinerna och lillebror. Sjukt svettigt, haha!
Senare på kvällen moppade jag hem till Gabbe och kollade på Happy Gilmore med honom och Davidarna. Mysigt!Där satt vi i hans källare och inväntade jordens undergång haha, eller ja kanske inte riktigt.
"Nu går jorden under om 8 minuter"
"Jahapp"
Inte direkt någon som trodde på det. Världen kommer gå under inom en ganska snar framtid men inte nu. Nej inte nu.
Ska snart dra mig iväg mot storgatan, lovsångsövning med Ekmans och Gabbe. Efter det blir det körgan.
Fast näe, jag mår inte alls bra. Ändrade planer. Hanna blir hemma. Hoppas ni får en fin söndag!
pusss

Kommentarer
Postat av: Lilla Jag

Vad är en kvinnofrukost? :)

2011-05-22 @ 16:20:55
Postat av: Hanna

en stor fet frukost för kvinnor i alla åldrar som vår kyrka anordnar ibland en lördagförmiddag mellan 10-13 :) man käkar alltså en riktigt god frukost, njuter av någon underhållning i detta fallet solosång och modevisning. Sen är det någon som delar något intressant om livet, den här gången var det en kvinna från Tyskland som pratade om hälsa och en kvinna från kyrkan som pratade om balans i livet :)

2011-05-22 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0