lyssnar på adeles ljuva stämma och drömmer om annan plats, en annan tid


Jag fick inte ro igår, kunde inte somna. Utan någon särskild anledning. Mycket tankar helt enkelt. Jag kan väl medge att jag känner mig ganska seg nu. Försöker tvinga fram ett engelska tal. Ska motivera varför alla bör besöka en viss engelsk talande plats. Svårt att motivera andra när min egen motivation ligger på -12318491844. Känner inte alls för att skriva något tal. Jag vet inte ens vilket ställe jag ska prata om. Dumt. Så just nu sitter jag mest bara av tiden. Det är också det allra sämsta jag skulle kunna göra. Så går det om man inte sover ordentligt!
Men på den här bryggan pratar man tydligen engelska och att motivera varför man skulle vilja besöka den kan ju inte vara så svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0