there can be miracles if you believe

Igår satt jag på skype hela kvällen och helt plötsligt så slutade min webcam att fungera. Den var inte längre ansluten till datorn eller något sånt. Jätteskumt. Jag startade om datorn flera gånger men utan framgång. Webcamen var sönder helt enkelt. Hur skulle jag nu klara mig igenom vardagen? Att gå till it-snubbarna på skolan för att få den fixad var inte ens ett alternativ. För det första har jag program på datorn som jag inte får lov att ha egentligen och för det andra hade dom ätit upp mig levande. Men jag kom på den briljanta idén att be en bön. Så innan jag skulle starta datorn idag bad en kort bön "Tack Gud för att du har lagat min webcam". Tricket är att man ska tro på att Han har lagat den också så man visar tillit liksom. När jag väl fått igång datorn och ska starta webcamen, jaa då funkar den som vanligt igen! My God is mighty to save! Men nu ska jag lämna datorn och göra det studiedagar är till för....studera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0