en onödigt lång text, jag ber om ursäkt!

Dagen började inte bra alls. Orkade liksom inte ta mig ur sängen. I 10 minuter låg jag raklång och bara stirrade rakt upp i taket för att försöka hålla mig vaken sen ägnade jag ytterligare 10 minuter till att sitta upp i sängen och stirra rakt fram. Till sist kom jag upp och lyckades tända lampan, det är ju kolsvart när man vaknar. Jag åt en ordentlig frukost för skoldagen skulle börja med 4h uppsatsskrivning i aulan, jippi.
Jag kom i god tid till stationen för att ta ett tidigt tåg, 07.20. Det blev försenat, fett mycket. 07.43 anlände tågskrället och jag var lagom glad. Som tur var kom jag i tid ändå. Jag satte mig i aulan och började skriva, det bara flöt på. 1 timme och en kvart senare var jag klar och lämnade in min uppsats. Jag lyckas aldrig utnyttja tiden, förstår inte vad det är för fel på mig. Efter en liten stund började mina klasskompanjoner också bli färdiga så vi gick till Asian corner och käkade thaibuffé (om ni vill äta thaibuffé i Hässleholm någon gång rekommenderar jag dock Wookhouse där vi i normala fall brukar käka men Ebbish skulle ha sushi (bläääääh) och den är tydligen bättre på asian corner som ligger precis bredvid wookhouse). Jag blev hursomhelst fetemätt och gick säkert upp flera kilo för efteråt gick vi in på H&M eftersom jag behövde en prinsessklänning inför lördagens kalasande. Jag köpte faktiskt en klänning...i storlek 44, måste ha varit den där thaibuffén......Klockan 13 började sen nästa lektion, samhällsekonomi, vilket är ganska så tråkigt men jag var duktig och antecknade för hand istället för på datorn. Alltså har jag inte alls suttit framför denna fyrkantiga sak på hela dagen, så skönt! Sist men inte minst hade vi matematiiik och det gick faktiskt helt okej. Jag känner att jag börjar få lite koll på derivatan och jag satt tom kvar en hel timme efter skolan för att räkna, räkna, räkna. Det är prov på torsdag, buhu säger jag bara. Ojojoj såhär mycket har jag inte skrivit på vääldigt länge, en fet eloge ska du ha för att ha läst allt detta. Nu ska jag kolla över historian, prov imorgon.
Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0