they stare at my pants as I walk by


Jag vill vara enkel men ändå inte som alla andra. Enkelt och bekvämt.
Så nej det är inte så att jag tycker att den här outfiten minsann är aaaassnygg och fett inspirerande. Men det var precis vad jag kände för att klä mig i idag och då gör jag det. På sista bilden skulle jag slänga bak håret men hann inte göra det innan bilden togs. Alltså är den ett rent failure men det ser ut som att jag gör värsta baywatchposen så den fick komma med ändå. Jag skrattar lite åt den, haha.

 


Kommentarer
Postat av: Mallan

Du är smal kvinna! Vill se ut lite mer som dig på den fronten :( SSKITSNYGGT bara den grejen att du verkligen är dig själv! :D

2011-10-15 @ 15:30:22
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0