I'm just too cool for school


Jag känner mig fett cool för att jag fattar logaritmer, matteboken är min bff! Eller inte.....hatar potensfunktioner...men logaritmerna, jag gillar dom! Så jag är numera too cool for school därför har jag pluggat i princip nada på geografin. Jag har prov på onsdag. Då ska alla världens länder + huvudstäder sitta, även två kapitel om kartläsning, landskap, tidszoner och longituder. Utöver det har jag spanska, engelska och företagsekonomi. Känns bra! Det här går bra....det ska gå bra! Hej jag heter Hanna och jag är skoltrött. Som grädden på moset så drar lärarna nu igång en massa fördjupningsarbeten, men gött jag älskar er!
Förlåt för att jag är så gnällig....men jag måste liksom få ut min frustration någonstans. Den dagen jag tar studenten kommer jag vara den lyckligaste personen på hela jordklotet. Ha en fin dag och kämpa på!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0