it's been a year and now everything reminds me of something I once had, something once so different


Jaa jag är glad fast ändå inte. Har massa grejer att fixa inför pappafirande på lördag. Just nu tar det upp hela min torsdagskväll. Suck. Jag som egentligen borde plugga spanska, engelska, svenska, matte, geografi och samhälle. Oj glömde företagsekonomi! Jaa man kan ju säga att skolan inte låter mig vara sysslolös i alla fall, det skulle ju vara en synd. Ebba fyller år idag och det är värt ett GRATTIS! Dum som jag är så hade jag glömt slå in presenten så hon får den imorgon (Ebba om du läser detta nu SURPRISE! jag hade faktiskt inte glömt det). Men det är fredag imorgon det känns bra, riktigt bra.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0