med lätta steg ska jag springa över alla hinder, jag behöver inte skynda

Glöm inte bort att det är de små sakerna som gör skillnad. En fin handling av dig kanske kan vara livsavgörande för den du möter. Vi vet aldrig vad som pågår i människors liv, vad som döljer sig bakom deras fasad. Carry on smiling and the world will smile with you!

Jaa som vanligt har jag prioriterat bort allt vad skola heter denna måndag, umgås med fina Emma tyckte jag var mycket roligare! Vi hade en massa att prata om som vanligt, det märks att vi blir äldre. Men att vi nästa år fyller arton är ungefär lika ofattbart som att universum är oändligt. Allting förändras hela tiden. Känns skönt att man kan hålla vänskapen vid liv såhär efter 12 år. Större delen av våra liv. Emma har alltid funnits där och jag hoppas att vi kommer fortsätta att alltid finnas där för varandra. Det brukade alltid vara "Hanna och Emma" "Emma och Hanna", vi tappade det där med åren men spåren finns kvar och vi håller ihop så gott vi kan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hanna min vän, jag kommer alltid att finnas här för dig!

I won't let you go my friend!

Puss

2011-09-20 @ 22:27:00
URL: http://hagerklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0