curvy and i like it

Jag såg faktiskt det här avsnittet häromdan och det finns få personer som är så irriterande som Amy. You go Joey!
Men på tal om kurvor, jag spenderar en del tid på tumblr och där är de allra flesta tjejer pinnsmala, skitsnygga och hipster. Jag har aldrig varit pinnsmal, kommer aldrig att bli det och jag har väl aldrig riktigt haft det som mål heller men hur det än är så påverkas man av det man matar sig med. Därför blev jag så glad när jag hittade en blogg där alla tjejerna var timglas-kurviga, skitsnygga och hipster. Att se dessa lite större men väldigt vackra kvinnor posera med ett sådant självförtroende gav mig själv en fet egoboost. Alla borde vara sådär självsäkra vare sig man är kurvig eller smal. Länge leve mångfalden!

Kommentarer
Postat av: Määälin

dela med dig! vad heter den?

Svar: http://curvyisthenewblack.tumblr.com/vet inte om du gillar den, blir lite väl naket ibland men jag tyckte att många av tjejerna var riktigt coola!
Hanna

2012-12-27 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0