unexpected journey

 
Igår trotsade jag både feber och hosta för att se the Hobbit med Emma. Fett värt det. Jag älskar den. Jag har alltid gillat Sagan om ringen triologin men man orkar inte riktigt med dom alltid, de kan kännas lite tunga och dystra. Den här däremot var både rolig, spännande och liksam gladare. Du borde se den, helst imorgon. Efteråt fikade vi på Espresso House och det var härligt att prata bort tiden. Vi missade tåget och fick sätta oss på stationen och vänta eftersom Espresso House stänger 22.00. Efter en timmes väntan kom äntligen tåget men då kommer vi på att vi glömt trycka biljett, skolkorten gäller ju bara fram till klockan 20.00. Det tänkte ju inte vi på. Så vi missade även det tåget och fick sitta ytterligare en timme i Lunds stations väntsal. Men som sagt det var det värt, bra film och härligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: Emma

DET VAR JÄTTEMYSIGT OCH JÄTTEVÄRT DET (även fast mitt matteprov gick åt fanders)!
Vi borde göra om det! Helst imorgon!

2012-12-19 @ 19:19:49
URL: http://hagerklint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0