somedays i wish we lived next doors


Hej jag heter Hanna och jag bloggar way to much. Ingen bryr sig, haha I know. Jag bara undrar om någon vet var man kan få tag på motivation? Vilja? Ork? Näe, inte det näe. Jag får väl försöka på egen hand. Man skulle ju kunna tänka sig att orken skulle finnas där nu när hälften av våra lärare är och reser med treorna vilket innebär 1-2 lektioner om dagen. Men tvi fick jag! Jag tror det har med vintern att göra, vinterdepp finns det ett begrepp som heter. Anyway jag avslutar den här dagen med en liten söt bild på två små flickebarn. Malin och Hanna heter dom, fyller 8 år i vår. Stora flickor. Näe nu måste jag sova, har ju trots allt två lektioner imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Söööt bild!! :)) <3

Du skulle levt next door så att vi hade kunnat plugga tillsammans, kanske hade gjort de hela lite enklare! ;)

2012-02-08 @ 16:11:32
Postat av: Ida

haha åh så söt bild! :)

2012-02-08 @ 19:13:26
URL: http://idanordsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0