here's looking at you, kid


Pappa spelar acdc på hög volym och lillebror kollar på two and a half men på hög volym, såhär bra går det för mig att plugga. Bloggar lite för mycket och om ni undrar varför jag får för mig att redigera vissa bilder jätteknasigt så vet jag inte riktigt, vill vara cool kanske. Är nervös över inlämnad uppsats i både historia och engelska, känner pressen. Börjar fundera på det här med träning, det verkar vara en bra grej. Om jag drar ut på pluggandet i en kvart till är det knappt lönt att börja förrän mamma kommer hem och det är dags för äppelkaka, låter lockande. Jag menar hur svårt kan ett muntligt prov vara? INGEN ANING, vad är ett muntligt prov? dumma Kalle. Wow, hängde ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0