jag saknar dig så mycket mer än vad jag någonsin kommer tala om

Idag har varit en såndär riktig toppenmåndag du vet, livet känns bara så gött. Vaknade runt 3-4 någon gång och somnade sedan aldrig igen. Käkade kycklinggryta i skolan och märkte plötsligt att jag satt och tugga på ett ben eller något annat hårt. Tåget var sent på hemvägen så jag missade bussen med 2minuter, fick vänta en timme på att pappa skulle kunna hämta mig. Upptäckte att jag glömt mina favvo-vantar på tåget. Står och lagar mat när jag märker att det plötsligt luktar rök i hela huset. Baksug i kaminen så röken hade gått in i huset istället för ut genom skorstenen, hej rök och hej huvudvärk! Näe men vad säger ni, lite plugg skulle väl sitta fint nu?
 
tumblr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0