makalösa michelle, något att sätta upp på väggen


Tiita vad som damp ner i min brevlåda idag! Ni vet ibland så bara fastnar man för vissa saker för de är så otroligt fina och man vet egentligen inte riktigt varför. Så var det med det här omslaget, jag hade kunnat sätta upp tidingen på väggen om jag hade haft någon vägg att sätta den på! Kanske är det för att jag tycker om vackra Michelle så mycket och efter att jag läste intevjun så tycker jag om henne ännu mer. Hon verkar så fin på något sätt. Ensamstående mamma och hon gör en himla massa bra filmer. I intrevjun framstod hon som väldigt ödmjuk och jordnära, levande. Bärande på sorg men så mycket glädje också. "Jag är lycklig när min dotter är lycklig" Ni vet, det är ju Heath som är pappa till 6-årig Matilda. Heath Ledger som gick bort för några år sen bara några månader efter deras separation. En av Matildas största önskningar är att mamma ska låta håret växa ut igen och Michelle medger att det bara är gayguys och hennes tjejkompisar som gillar det. Hon säger "Jag klipper håret för den enda straighta mannen i hela världen som har gillat kort hår. Jag ser ut såhär för att hedra minnet av någon som verkligen älskade det." Jag beundrar kvinnor som Michelle Williams, starka kvinnor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh, hon är jättefin! gillar henne starkt!

2012-01-17 @ 22:24:20
URL: http://hagerklint.blogg.se/
Postat av: jessica

oj.. ofta han är död?! vad ledsen jag blir nu... ;(

2012-01-18 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0