slitna jeans och lycklig tjej, skrattar högt utan poäng


Jag trvis i mina före detta svarta jeans och prickiga strumpor, skor som jag fick i julklapp. En bild från en sommardag på stationen fick det bli också, för jag vill ha värme. Jag vill flytta till Paris och lära mig franska. När jag kommer hem ska jag flytta till någon mysig stad som typ Halmstad eller Helsingborg och studera beteendevetenskap och psykologi, tunga grejer. Några år senare söker jag in till polishögskolan. Där emellan tänker jag bli världens bästa Hanna, there's my future. What's yours?

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som underbara framtidsplaner! då kan vi ju söka till polishögskolan och peppa varandra samtidigt. Men en sak ska du veta.. du är redan världens bästa Hanna!

pussssss<3

2012-01-21 @ 11:09:38
URL: http://hagerklint.blogg.se/
Postat av: Moa

Det låter ju till och med as kalas! Så långt har inte äns jag kommit, och jag brukar ju vara den som planerar in i detalj! Haha försöker iallafall...

Världens bästa Hanna håller jag med Emma om! :D<3

2012-01-22 @ 01:32:43
URL: http://nattstad.se/Moaphlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0