lyckliga dagar

Hejhopp vad bloggen har varit öde, det blir visst inget alls gjort här när jag är borta. Men jag är hemma nu igen efter en weekend utanför Åhus med ett gäng goa kompisar. Vi har haft det sådär riktigt slappt bara badat, käkat, tittat på hairy prutter, pumpat musik och pratat dagarna i ända. Bilder lär dyka upp men idag är jag alldeles för trött för att ta tag i projekt "fixa bilder". Jag kom hem vid lunchtid och har sen dess mest gosat med hunden och stukat stortån. Nu dricker jag en kopp persiskt te och uppdaterar mig om allt som hänt ute i civilisationen sen i torsdags, jag försöker även förstå mig på blogg.se's nya struktur. Lite knepigt. Vi hörs!
snyggelin och jag käkar Otto's glass, vewsan står för bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0