hokus krokus


Två helt meningslösa blombilder men jag ville liksom sprida lite vårkänslor och vi gillar ju krokusar. Idag är det söndag vilket brukar innebära söndagsgudstjänst men jag var så trött när klockan ringde 10.00 så jag somnade om. Shame on me! Jag saknar faktiskt det lite nu. Jag gillar söndagsmöten, alla glada ansikten, härlig musik, go stämning och fika! Men jag åt i alla fall våfflor, för er som missat det så är det våffeldagen idag minsann! Jag och pappi tog en liten roadtrip och jag börjar bli bättre på det här med att köra bil faktiskt men jag har en bit kvar haha. Och ja bloggen är ett renoveringsprojekt för tillfället, ändrade lite idag igen. Jag blir liksom inte riktigt nöjd. Vänner säsong fem är nu avklarad, hälften kvar! Oj mitt liv är så galet intressant........jag slutar nog skriva nu punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0