onsdag är världens längsta dag

Åkte hemifrån 7, tjihoo! Började skolan 8.15 och dagen började med vanliga lektioner. Vi fick två timmars lunch som spenderades på WokHouse med Ola, Anton och Meina. Kinesmat är så gott! Vi drog vidare till Linnéskolan för att lyssna på en 2h lång föreläsning om att vi ska leva i nuet, killen var rätt kul stundvis och bättre än många andra föreläsningar jag varit på. Jag hittade Niclas och Linus och följde med dem till stan för att köpa jacka till Nicpic, söta små pojkar det där haha. Sen var det ju som vanligt spanska 15.45-17.45 men dagen slutar inte där inte för det här var en ovanligt låååång onsdag. Efter spanskan var det utvecklingsamtal med mentor och föräldrar och jag hade som vanligt ingenting att säga eller ta upp. Resultaten var väntade. Och efter det mina vänner jaa då var det föräldrarmöte inför språkresorna v17 som vi kids också skulle vara med på. Jag var hemma 20.45 en hel dag med skola, halleluhja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0