someone like you


Jag har en fin vän som idag hade uppdaterat sin blogg en hel massa och det gjorde mig sååå glad! Älskar när hon skriver fina texter, länkar go musik och lägger ut snygga bilder. Kanske är det för att hon är en väldigt nära vän till mig, det blir liksom en person bakom inläggen. Det blir mer levande eller kanske är det för att hon är så himla begåvad. Lite både och skulle jag tro. Men bloggen hjälper mig att hålla koll på hennes liv trots avståndet, länge leve kompisbloggar! Puss på dig fina Jecklan och er andra med.

Kommentarer
Postat av: jessica

Åååh, hannapanna, vad glad jag blir!! :D du är bäst och jag tycker om dig en maaaassa! <3

2012-03-14 @ 22:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0