put on your best smile, you're only here for a while


Hemmagjord kaffe mocha och spanska, det är min tisdagskväll det! (och samhälle, historia, svenska, engelska, psykologi)
Men jag är ganska glad ändå för de nyinlaggda resultaten på schoolsoft är mycket bra, mycket bra. Varför kunde jag inte presterat så bra hela året? Men näe, sån är inte jag. Lite g här och där, en hel del mvg men mest vg så det är ju där jag hamnar till slut, oftast. But there's more to life than some letters on a piece of paper. Elloooorrr?

Kommentarer
Postat av: Emma

hmm... du har massa läxor och ändå uppdateras här vääääldigt flitigt just nu... Går bra med pluggandet eller? ;)

2012-05-22 @ 20:31:17
URL: http://hagerklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0