stupid is as stupid does


Jahapp då vart det bara jag och killarna som reparerar ventilen kvar i klassrummet. Finns inga ord för att beskriva hur skönt det ska bli att slippa spanskan varje onsdagskväll i trean. Egentligen slutade jag redan klockan elva men jag är fast här framtills kvart i 6. Dumma spanska! Men lite vettigt har jag fått gjort under denna megahåla typ som att dricka chailatte med Ebbster på Madrix, lånat en massa böcker till mitt psykologiarbetet och skapat evenemanget till ungdomskonferensen i augusti. Kom dit det blir göttigt! Nu har jag nästan tagit kål på alla mina håltimmar dags att se över glosorna bara, peace out!

Kommentarer
Postat av: jessica

Oj! fy vad lång håla, måste vara fett segt, haha! synd om dig!

2012-05-16 @ 15:54:40
Postat av: Hanna

jaa eller asså, spanskan började ju 15.45 men ändå ;( jättesynd om mig!

2012-05-16 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0