do you ever think of me in the quiet, in the crowd

Det är november och det är inte ovanligt att det ser ut så här utanför mitt tågfönster när jag åker hem från skolan. Funderar ibland över hur mycket av min tid jag spenderat på tåget men det vill jag nog inte ha svar på egentligen, alldeles för mycket. Annars så fylls mina dagar mest av plugg, fika, skratt, övningsköra och finaste vännerna i stan. Jag förundras varje dag över att jag mår så himla gott. Tackar Gud varje dag. Allt är inte perfekt men det är väl det som är det fina, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Mallan

Om allt hade varit perfekt hade men nog aldrig lärt sig att njuta!

2012-11-29 @ 18:14:56
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0