greetings from india

En cyklon har dragit in over sydostra Indien och de senaste dagarna har vi bara haft regn, aska, blast och rusk. Idag var tanken att vi skulle bada och sola efter forsta etappen av var langa hemresa men det bara regnar hela tiden. Indierna sager att detta ar jatteovanligt, det regnar aldrig vid den har tiden annars. Dumma cyklon, fast lite haftigt ar det. Imorgon flyger vi till Mumbai och pa tisdag bar det av mot Europa. Saknar allt och alla dar hemma aven om jag egentligen inte riktigt vill aka hem. Vi har det sa himla bra och jag har som vanligt klarat mig helt fran magsjuka, prisa Gud! Nu ska jag nog kila tillbaks till rummet, Step up gar pa tv ikvall sa vi har bunkat upp med massa chips. Indisk tv ar bade det daligaste och roligaste jag har sett, sa det ska bli gott med lite amerikanskt. Vi ses snart!
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0