hannas vanliga stress- och kaosliv

Sitter just nu med två tjocktröjor och mössa på mig. Fryser ändå. Kaosar lite eftersom jag har för mycket att göra nästa vecka, både roliga och jobbiga grejer. Yann Tiersen i öronen, det känns bättre. Har dessutom hand om lovsången på söndag, helt själv, och jag kan inte spela något instrument. Det kommer ju gå...bra. Använder mammas dator för hon är inte hemma och där hittade jag den här gamla webcam-bilden. Glad och långhårig, sån jag vill va. Fast jag är rätt glad ändå åker till Indien nästa vecka. Puss och Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Stalker-Hanna! Men nej, tapeten är ju inte exakt samma och.. tänk hur det var då! Mysigt! Hihi! TVÅ år sedan.. blev ni typ tillsammans och jag var head over heels för Gabbe!

2012-10-12 @ 18:08:35
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0