det går över tills du gifter dig

Värsta dagen på väldigt länge, nästan allt som skulle kunna gå fel gick fel. Varför berättar jag detta? Jo, för att inte drabbas av "visar-upp-mitt-perfekta-liv-bloggsyndromet". Så nu vet ni, mitt liv är inte topnotch. Jag har också superkassa dagar, typ som idag. Slutkontentan av dagen blev i alla fall att jag har världens bästa föräldrar som gör livet en hel del lättare att leva. Hurra för dom! Hoppas ni däremot haft en bra Kanelbullens dag och käkat massvis med bullar, jag åt tre nomnomnom. Nu har jag dock pluggat samhälle så det står härliga till, förtjänar lite sömn. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jessica

då hade vi samma dag.. kasst, haha! aww, vilken snuffe bild på dina föräldrar! söta :D

Svar: jaa, fett illa! Haha visst är dom! ;D
Hanna

2012-10-05 @ 13:37:00
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0